Mi minden, a szerződéskötéshez szükséges információt és feltételt biztosítunk számodra szóban és írásban is. Kérjük, minden ügyintézés során tudatosan járj el, kérdezz, nyitott kérdésed ne maradjon. Ügyintézőink készséggel állnak rendelkezésedre.
Weboldalunkon minden szükséges információt megtalálsz a tarifacsomagokról, választható készülékekről, szolgáltatásokról. Prospektusainkban, melyek elsősorban üzleteinkben vannak kihelyezve, egyértelmű leírásokat találsz aktuális szolgáltatásainkról. A kihelyezett bemutatókészülékeket kézbe is veheted, kipróbálhatod.
Amennyiben segítségre van szükséged, ügyintézőink bármely üzletünkben rendelkezésedre állnak személyre szabott ajánlat kidolgozásában és egyéb ügyintézésben is. Ha még nem vagy ügyfelünk, de rendelkezel már bármilyen mobil vagy vezetékes szolgáltatással, akkor hozd magaddal az utolsó 3 havi számládat, így átlag költésed alapján is tudjuk pontosítani a neked szóló egyedi ajánlatunkat.
Havidíj-kedvezményre lehetsz jogosult megfelelő számú, típusú szolgáltatás vásárlása esetén. 20% kedvezményt adunk, ha a szolgáltatásaid havi díja eléri a 14 500 Ft-ot és 30% kedvezményt, ha eléri a 40 000 Ft-ot.
Készülékkedvezményre lehetsz jogosult a választott mobil előfizetéstől függően (pl. Maxi vagy Maxi+ tarifacsomag esetén).
Munkahelyed révén is jogosult lehetsz dolgozói kedvezményekre, erről érdeklődj munkahelyeden.
A kedvezményekhez határozott idejű szerződést kell kötnöd.
Aktuális ajánlatainkról, kedvezményeinkről honlapunkon tudsz tájékozódni, de személyesen is érdeklődhetsz kollégáinknál, üzleteink egyikében.
Olyan iratokat hozz magaddal, melyek személyazonosságod igazolására alkalmasak, és tartalmazzák azokat az adatokat, információkat, melyekre szükség lehet (pl. személyazonosító igazolvány és lakcímkártya).
A szerződéskötéshez szükséges pontos adatok listáját a mindenkor érvényes ÁSZF-ünkben találod.
Az ügyintézés megkezdése előtt kollégánk elmondja, mi fog történni a folyamat során, illetve előreláthatólag mennyi időt vesz igénybe a szerződéskötés.
A választott termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban a következőkről tájékoztat:
Felelős vállalat lévén papírmentességre törekszünk, így minden szükséges dokumentumot az online fiókodba töltünk fel, melyről az általad megadott kapcsolattartói e-mail címre és mobiltelefonszámra értesítést küldünk. Ezeket a dokumentumokat bármikor eléred, míg aktív szolgáltatásod van nálunk. Ha megszünteted minden szolgáltatásodat, akkor a törvény által előírt adattárolási időn belül szintén elérhetők maradnak.
Az elektronikusan előállt szerződést véglegesítés és a számodra történő kiküldést megelőzően az üzletben, az ügyintéző által használt elektronikus készülék kijelzőjén (általában egy tablet) kell elektronikusan aláírnod.
Aláírás előtt az ügyintézővel együtt nézd át a szerződéstervezetet (Szerződés összefoglaló és Előzetes tájékoztatás dokumentumok), melyben szerepelnek a fizetendő havi díjak, készülékdíjak, esetleges egyéb díjak (pl. kiegészítő net opció, készülékbiztosítás), de az ügyintéző is tájékoztat ezekről szóban.
Jó tudnod! Új szerződéskötés esetén az első havi számla hosszabb időszakra szól, hiszen tartalmazza a szerződéskötés napjától a számlazárási napig terjedő díjakat időarányosan, valamint a következő számlázási hónap teljes havi díját, így a fizetendő összeg időarányosan magasabb lesz, mint a későbbiekben.
Az aktuális számlázási hónapra szóló számlád végösszege a következő tételekből tevődik össze: szolgáltatások havi díja, kiegészítő szolgáltatások díja, egyszeri vagy megújuló extra adatcsomagok díja, kedvezmények (melyek a számla végösszegét csökkentik), havi díjban nem foglalt forgalmi díjak, egyéb eseti díjak (pl. e-Pack nem teljesítésének díja), mobilvásárlások díjai, készülékdíjak, készülékbiztosítási díj.
Minden általad igénybe vett termék/szolgáltatás aktuálisan fizetendő díját tételesen megtalálod a havi számládban.
Választásodtól függően határozatlan vagy határozott idejű szerződést köthetsz.
A határozott idejű szerződés hossza alapvetően 12 vagy 24 hónap (néhány kivételtől eltekintve). Ha a határozott idejű szerződés lejárata előtt megszüntetnéd az előfizetésedet, akkor az addig igénybe vett kedvezményeket utólag kiszámlázzuk.
Az Előfizetői Szerződés dokumentum tartalmazza a határozott idő lejáratának dátumát.
Ügyintézőnk mind a határozott idő hosszáról, mind annak lejárati dátumáról tájékoztat szóban is. Ha ezzel kapcsolatban további kérdéseid lennének, kérd kollégáink segítségét.
Minden esetben olvasd át, de az ügyintéző segítséget nyújt a szerződés leglényegesebb elemeinek áttekintésben is.
Az elektronikus aláírást megelőzően készítünk számodra egy szerződéstervezetet (Szerződés összefoglaló és Előzetes tájékoztatás dokumentumok), mely az online fiókodba feltöltésre kerül. Ennek elolvasására is lehetőséged van a véglegesítés előtt.
Amikor a szolgáltatásod aktiválása megtörtént, és megkaptad a végleges Előfizetői Szerződést.
Mobil szolgáltatás esetén maximum 48 órán belül, de gyakorlatilag a szerződés aláírását követően azonnal megtörténik az aktiválás. Ilyenkor a helyszínen át is veheted a SIM-kártyádat és a választott készüléket.
Otthoni szolgáltatás esetén a bekötés vagy a készülékek (pl. médiaeszköz vagy modem) kézbesítésekor. Ha saját beüzemelést kértél és az üzletben vetted át a készüléket, akkor az aktiválás maximum 48 órán belül, de gyakorlatilag azonnal megtörténik.
Minden ügyintézőnk segíteni tud szolgáltatásainkkal és készülékeinkkel, azok beüzemelésével, illetve One online fiókod használatával kapcsolatban.
Jó tudnod! Egyedi jelszavakat kizárólag csak te adhatsz meg. Kollégáink csak abban tudnak segíteni, hogy hogyan tudod beállítani jelszavadat.
Ügyintézőink kerülik a szakzsargont és az idegen szavak használatát. Ha valamit mégsem értesz, kérdezz vissza kollégáinknál, akik szívesen segítenek.
A szerződéskötés hosszabb időt is igénybe vehet. Az ügyintézés megkezdése előtt kollégáink tájékoztatnak, hogy előreláthatólag mennyi időt vesz igénybe a folyamat. A becsült és a valós idő eltérhet egymástól, hiszen minden szerződéskötés egyedi, így a valós ügyintézési idő az igénytől függően változhat.
Üzlethelyiségen kívül, vagy távollévők között (pl. személyesen otthonodban, telefonon vagy online) kötött szerződések esetén a szerződés létrejöttét megelőzően elállási joggal, illetve lakossági ügyfélként a szerződés létrejöttét követő 14 napon belüli felmondási joggal élhetsz.
Ha nem üzleteink egyikében kötöd meg a szerződésedet, akkor 14 napon belül felmondhatod azt. Ha a szerződésedet üzleteink valamelyikében kötötted, akkor erre nincs lehetőség. Ha szeretnéd felmondani a szerződésedet, akkor írj nekünk online.
Az ügyintézés során kollégáinkkal átbeszélitek a szerződésben vállaltakat. Ha valamelyik általad vállalt feltétellel nem értesz egyet, módosítanál bármelyik elemén a szerződésnek vagy úgy érzed, hogy vannak benne számodra nem egyértelmű pontok, jelezd még a szerződés aláírása előtt.
Ha az aláírás után mégis kétségeid lennének, írj nekünk online, és panaszodat teljeskörűen kivizsgáljuk.