A Híváskontroll szolgáltatás keretében céges előfizetésein engedélyezheti vagy tilthatja az egyes hívásokat, hívásirányokat és saját, cégre szabott hívásszabályokat állíthat be.
További lehetőségként, a céges és magán forgalom számlaszintű szétválasztásával közvetlenül az alkalmazott kapja a számlát a magán hívásokról, így a magán hívás költségeit az alkalmazott fizeti.
A céges előfizetések cégre szabottan csoportokba rendezhetők. Az egyes csoportokra hívásszabályokat állíthat be. Az egyes előfizetésre (alkalmazottra) vonatkozó hívásszabályok a csoporthoz tartozás révén érvényesülnek. Egy adott előfizetés egyidejűleg egy csoporthoz tartozhat. A csoport tulajdonságait a hozzá beállított hívásszabályok határozzák meg: adott hívás engedélyezett-e vagy sem és ha igen, költsége mely számlán (céges vagy magán) jelenjen meg. Hívásszabály mind bejövő, mind pedig kimenő irányra beállítható.