Hozzáférések a One fiókban

One és korábbi Vodafone ügyfeleknek

One fiókodban könnyen és gyorsan állíthatsz be ismerőseidnek hozzáférést szolgáltatásodhoz és az azzal kapcsolatos ügyintézéshez.

Módosítható jogosultságok
One előfizetéssel nem rendelkezőket is hozzákapcsolhatsz szolgáltatásodhoz, és mindenkinek kiválaszthatod a megfelelő jogosultsági szintet.
Még személyre szabottabb
A különböző jogosultsági szintek segítségével fiókod még biztonságosabb és az ajánlatok még személyre szabottabbak.

Milyen hozzáféréseket tudok beállítani?

Hozzáférések lakossági ügyfelek részére

  1. Előfizető
    Teljes körű ügyintézésre jogosult.A szerződött előfizető a fiókjához kapcsolt felhasználók személyes adatait nem módosíthatja.
  2. Teljes hozzáférés
    Teljes körű ügyintézésre jogosult, de nem köthet szerződést, nem módosíthatja az előfizető adatait és nem állíthat be hozzáféréseket, illetve online nem hosszabbíthat szerződést.
  3. Számlázási hozzáférés
    Számlázási ügyintézésre jogosult, többek között megtekintheti, kiegyenlítheti a számlákat, és ellenőrizheti az aktuális egyenleget
  4. Szolgáltatás hozzáférés módosítási joggal
    A beállított szolgáltatáshoz a számlák és részleteztett számlák kivételével hozzáfér, de nem módosíthatja azokat. Szerződésmódosítással nem járó kiegészítő szolgáltatásokat rendelhet.
  5. Szolgáltatás hozzáférés olvasási joggal
    A beállított szolgáltatáshoz a számlák és hívásrészletezők kivételével hozzáfér, de nem módosíthatja azokat. Kiegészítő szolgáltatásokat nem vásárolhat.
  6. OneTV felhasználó
    A OneTV online felületet és alkalmazást használhatja saját eszközein, azzal kapcsolatban információt kaphat, reklamációt, hibabejelentést tehet. Csak aktív OneTV szolgáltatással rendelkező előfizetők hívhatnak meg OneTV felhasználót!
A Számlázási és Szolgáltatás hozzáféréshez, illetve a OneTV felhasználóhoz csak egy-egy embert adhatsz hozzá, a többi hozzáféréshez rendelhető személyek száma azonban nincs limitálva. Egy embernek több hozzáférése is lehet!

Hogy tudom beállítani a hozzáféréseket?

Az előfizető bármelyik felhasználó jogosultsági szintjét módosíthatja vagy véglegesen törölheti a hozzáférést.

  • Lépj be One online fiókodba.

    A belépéshez segítséget itt találsz
  • A Beállítások menüpont alatt válaszd ki a Hozzáférés opciót.

  • A megfelelő jogosultsági szintnél nyomj a Meghívás gombra.

  • Add meg az e-mail címét annak a családtagodnak, ismerősödnek, akit szeretnél meghívni. Erre a címre küldünk neki egy üzenetet, ahol el tudja fogadni a meghívásod.

One online fiók

Hogyan fogadjam el a meghívást?

Az e-mail címedre érkezett meghívóval egyszerűen beállíthatod fiókodat.

Ha van One fiókod:
  • Az e-mail címedre érkezett meghívóban nyomj a Meghívás elfogadása gombra.

  • A fiókodba belépve egy kattintással elfogadhatod a meghívást.

  • Minden kész! A megadott jogosultsági szintnek megfelelően hozzáférsz az előfizető fiókjához. Lépj be One online fiókodba!

Ha még nem rendelkezel One fiókkal:
  • Az e-mail címedre érkezett meghívóban nyomj a Meghívás elfogadása gombra.

  • Regisztrálj személyazonosító és elérhetőségi adataid megadásával és fogadd el a meghívást.

  • Minden kész! A megadott jogosultsági szintnek megfelelően hozzáférsz az előfizető fiókjához. Lépj be One online fiókodba!

További információk:

Online beállítható szerepkörök
One fiókodban a Beállítások/Hozzáférések menüpont alatt könnyen meghívhatod ismerőseid a lenti szerepkörökre:

  • Teljes hozzáférés: teljes körű ügyintézésre jogosult, de nem köthet szerződést, nem módosíthatja az előfizető adatait és nem állíthat be hozzáféréseket. Online nem hosszabbíthat szerződést csak személyesen. Nem kérheti a szolgáltatás visszakapcsolását, a jótállási jegy pótlását vagy részletezett számlát.
  • Számlázási hozzáférés: számlázási kérdésekben eljárhat. Módosíthatja saját adatait, megtekintheti és befizetheti a számlákat, lekérheti az aktuális egyenleget, számlareklamációt indíthat és fizetési haladékot kérhet. A hozzárendelt szolgáltatásokról csak információt kaphat, nem módosíthatja ezeket, vagyis emelt díjas hívásokat, SMS-eket nem tilthat le, illetve a mobilvásárlás szolgáltatást nem engedélyezheti, tilthatja le és kiegészítő szolgáltatásokat nem aktiválhat.
  • Szolgáltatás hozzáférés módosítási joggal: a hozzárendelt szolgáltatással, azaz hívószámmal kapcsolatban információt kaphat, reklamációt és hibabejelentést kezdeményezhet, illetve szerződésmódosítással nem járó kiegészítő szolgáltatásokat (pl. Világ napijegy, tiltás, átirányítás) rendelhet, módosíthat vagy lemondhat.
  • Szolgáltatás hozzáférés olvasási joggal: a hozzárendelt szolgáltatással, azaz hívószámmal kapcsolatban információt kaphat, reklamációt és hibabejelentést kezdeményezhet. Azonban módosítást nem kezdeményezhet: emeltdíjas hívásokat, SMS-eket nem tilthat le, átirányítást nem kérhet és kiegészítő szolgáltatásokat (pl. Világ napijegy, tiltás, átirányítás) nem rendelhet.

Online nem beállítható szerepkörök
Ezeket a szerepköröket kizárólag üzleteinkben, személyesen tudod beállítani:

  • Operatív kapcsolattartó: az ügyintézési jogosultságot meghatározó eseti meghatalmazással, kizárólag személyesen járhat el.
  • Törvényes képviselő: korlátozottan cselekvőképes kis- vagy felnőttkorú személy gyámja lehet. Felnőttkorú személy gyámja a gyámsági határozatban foglaltak szerint járhat el. Teljes körű ügyintézésre jogosult, de személyes adatokat és nyilatkozatokat nem módosíthat.
  • Kezes: az adott szerződésre kezességet vállaló személy, aki az ügyfél egyenlegéről és saját fizetési kötelezettségéről kaphat tájékoztatást behajtási folyamat esetén. Kizárólag személyes adatait módosíthatja.
  • Műszaki kapcsolattartó: műszaki információkat kaphat a hozzárendelt otthoni vezetékes szolgáltatásról. Reklamációt és hibabejelentést kezdeményezhet. Kizárólag saját személyes adatait módosíthatja.

Online beállítható szerepkörök
One fiókodban a Beállítások/Hozzáférések menüpont alatt könnyen beállíthatók a következő szerepkörök:

  • Meghatalmazott kapcsolattartó: teljes fiókhozzáféréssel rendelkezik. Jelszómódosításra nem jogosult.
  • Számlázási hozzáférés: számlázási kérdésekben eljárhat. Módosíthatja saját adatait, megtekintheti és befizetheti a számlákat, lekérheti az aktuális egyenleget, számlareklamációt indíthat és fizetési haladékot kérhet. A hozzárendelt szolgáltatásokról csak információt kaphat, nem módosíthatja ezeket, vagyis emelt díjas hívásokat, SMS-eket nem tilthat le, illetve a mobilvásárlás szolgáltatást nem engedélyezheti, tilthatja le és kiegészítő szolgáltatásokat nem aktiválhat.
  • Szolgáltatás hozzáférés módosítási joggal: számlázási kérdésekben teljes körű ügyintézésre jogosult. Módosíthatja saját adatait, megtekintheti és befizetheti a számlákat, lekérheti az aktuális egyenleget, számlareklamációt indíthat és fizetési haladékot kérhet. A hozzárendelt szolgáltatásokról csak információt kaphat, nem módosíthatja ezeket, vagyis emelt díjas hívásokat, SMS-eket nem tilthat le, illetve a mobilvásárlás szolgáltatást nem engedélyezheti, tilthatja le és kiegészítő szolgáltatásokat nem aktiválhat.
  • Szolgáltatás hozzáférés olvasási joggal: a hozzárendelt szolgáltatással, azaz hívószámmal kapcsolatban információt kaphat, reklamációt és hibabejelentést kezdeményezhet. Azonban módosítást nem kezdeményezhet: emeltdíjas hívásokat, SMS-eket nem tilthat le, átirányítást nem kérhet és kiegészítő szolgáltatásokat (pl. Világ napijegy, tiltás, átirányítás) nem rendelhet.

Online nem beállítható szerepkörök
Ezeket a szerepköröket kizárólag üzleteinkben, személyesen tudod beállítani:

  • Operatív kapcsolattartó: az ügyintézési jogosultságot meghatározó eseti meghatalmazással, kizárólag személyesen járhat el.
  • Műszaki kapcsolattartó: műszaki információt kaphat a hozzárendelt otthoni vezetékes szolgáltatásról. Reklamációt és hibabejelentést kezdeményezhet. Kizárólag saját személyes adatait módosíthatja.